Centrum nápovědy

V Bernstein jsme si dali za cíl nově definovat váš zážitek z koupelny. Se závazkem ke kvalitě a inovacím vám nabízíme řadu vysoce kvalitních vodovodních baterií, které spojují design a funkčnost.

Chcete -li získat podrobnosti o produktech o požadovaných položkách, jednoduše se podívejte na informace o produktu, rozměry a specifikace, pokud procházíte požadované produkty.

Doufáme, že tyto informace a datové listy nebo také Pokyny pro montáž Pomoc. Pokud požadované informace nejsou k dispozici, pouze nás kontaktujte Kontaktní formulář Nebo s radostí telefonicky na +496145598830.

Děláme vše, co je v našich silách, abychom vám nabídli velký výběr článků pro vaši vysněnou koupel. Žádáme vás, abyste pochopili, že kvůli složitosti není bohužel možné nabídnout zvláštní a rozměry.

Kromě našeho online obchodu nás můžete také navštívit na našich výstavách v koupelně. Zde najdete přehled o celém Německu Umístění. Udělejte si nyní své uspořádání Datum konzultace nebo prohlížení V požadovaném Bernstein Showroom a získejte radu od našich prodejců!

Na našich výstavách můžete objevit velký výběr sanitárních předmětů pro vaše koupelnové vybavení!

Speciální? Můžete se přesvědčit o nepřekonatelném poměru ceny a výkonu našich sanitárních položek na místě, takže jsme si jisti, že kvalita Bernstein Produkty mohou přispět k vašemu rozhodnutí o nákupu. Vezměte prosím na vědomí, že užívání zboží s sebou v našich showroomech není možné.

Od pondělí do pátku od 9:00 do 18:00. telefonicky na +496145598830.

Naši specializovaní poradci vám také poradí v našich showroomech. Zde najdete přehled o celém Německu Umístění.

Alternativně můžete také použít svou konzultační otázku k prodeji prostřednictvím Kontaktní formulář otočit se.

Ano. K tomu používáme proces SSL (Secure Socket Layer). Všechny osobní údaje, které nám posíláte, jsou přenášeny pouze šifrování a nelze je zobrazit třetími stranami.

Nabízíme vám ukládání vašich osobních údajů do zákaznického účtu zachráněného heslem (registrace a přidělení čísla zákazníka), abyste při nákupu nemuseli znovu zadávat své jméno a adresu. Data se poté automaticky zadávají do formuláře objednávky.

Při příštím návštěvě potřebujete pouze svou e -mailovou adresu a heslo, které jste si vybrali pro přístup k vašim osobním údajům.

Po úspěšném registraci můžete své osobní údaje zobrazit a změnit (např. Podrobnosti o účtu nebo doručovací a přepravní adresy). Zde můžete také změnit heslo. Najdete také přehled o svých dosud provedených objednávkách a aktuálním stavu otevřených objednávek.

Máte příležitost nechat svůj zákaznický účet kdykoli deaktivován. Po úspěšném registraci na svém účtu najdete odpovídající tlačítko „Deaktivace účtu“.

Poznámka: Vaše osobní údaje jsou požadovány a používány pouze ke zpracování objednávky.

Více informací o důvěrnosti svých údajů najdete na adrese Ochrana dat.

Pokud si objednáte v online obchodě, budete požádáni o poskytnutí osobních údajů na cestě do pokladny.

Máte na výběr otevření zákaznického účtu nebo pokračování v objednávce jako host.

Registrace vám nabízí následující výhody:

  • Uložte své dodavatele pro následující objednávky
  • Přehled vašich posledních objednávek a stavu zpracování vaší aktuální objednávky

Klikněte prosím na „Registrace“ a v novém okně „Zapomněl jsem své heslo“. Níže budete požádáni o poskytnutí vaší e -mailové adresy. Odkaz vám bude zaslán e -mailem a můžete zadat nové heslo.

Pokud se u nás zaregistrujete, bude pro vás vytvořen zákaznický účet. Váš osobní zákaznický účet si můžete prohlédnout kdykoli v oblasti „Můj účet“. Tam máte příležitost změnit svá data a zobrazit aktuální a dřívější objednávky.

Zadejte svou e -mailovou adresu a osobní heslo.

Pokud požádáte o vymazání, kontaktujte prosím datenschutz@nextrend.de.

Samozřejmě. Pokud se vám produkt nelíbí, můžete nás informovat o svém zrušení do 30 dnů od přijetí zboží.

Použijte naše Kontaktní formulář. Náš servisní tým vás bude informovat o dalších krocích.

V případě stížnosti to prosím vyplňte Formulář mimo. Poté vás okamžitě kontaktujeme.

Úhrada za vaši objednávku bude do 14 dnů od přijetí článku v našem návratovém centru. E -mailem budete informováni prostřednictvím potvrzení o zboží.

Z bezpečnostních důvodů můžeme pouze refundovat Výchozí metoda původně používaná vy Make.

Objednejte nezaplacené: Neplacený mandát, který jsme v systému obdrželi, a platba dosud není možné, lze kdykoli změnit. Kontaktujte prosím naše Kontaktní formulář Přímo k nám pak pořadí zpracováváme co nejrychleji a potvrdíme změnu potvrzením nového objednávky.

Objednávka zaplacená a pozadu: Tento a stejný postup také ovlivňuje příkazy, ve kterých jsou články v nedoplatcích, a pořadí dosud nelze odeslat. Můžete nás také kontaktovat pomocí kontaktního formuláře.

Objednávka při přepravě přípravy: Naším nárokem je nabídnout vám nejlepší možnou službu a poskytnout ji jednomu z našich přepravních partnerů do 24 hodin. Z tohoto hlediska je změna objednávky možná pouze telefonicky, takže objednávka může být změněna podle vašich přání včas.

Objednávka již odeslána: Jakmile je vaše objednávka odeslána a výstup zboží již byl rezervován, nemůžeme již provést změnu objednávky, protože zboží již od tohoto okamžiku není v naší péči. Pokud byste chtěli změnu objednávky, požádali bychom vás o zaregistrování návratu z oddělení služeb a paralelně objednat změněný článek/objednávka, protože se jedná o dva samostatné procesy.

Pomocí našeho kontaktního formuláře můžete požádat nebo zaregistrovat návratnost následovně.

Doručovací i fakturační adresa může být změněna bez dalších problémů, pokud zboží dosud nebylo odesláno a předáno našemu přepravnímu partnerovi. Můžete nás buď telefonicky nebo kdykoli o tom Kontaktní formulář informovat o tom.

Fakturační adresu lze také upravit kdykoli po odeslání. Chcete -li to provést, kontaktujte nás pomocí kontaktního formuláře, abychom vám mohli vytvořit a poslat odpovídající korekční dokument.

V době přepravy můžete objednávku zrušit kdykoli, uvést program zrušení a v tomto ohledu potěšíte nás kontakt.

Jakmile byla vaše objednávka odeslána a výsledek zboží již byl rezervován, nemůžeme již provádět objednávku, protože zboží již od tohoto okamžiku není v naší péči. Pokud byste chtěli zrušení objednávky, požádali bychom vás o návrat.

Nárok můžete zahájit následujícím kontaktním formulářem.

V izolovaných případech se naše e -maily, které jsou automaticky generovány systémem, narazily do jejich spamové složky. Proto v případě nepředvídané zachování z potvrzení objednávky nebo objednávky bychom vás tedy požádali, abyste nejprve zkontrolovali vaši složku spamu a zachování dokumentů.

Pokud zde nejsou žádné dokumenty a během procesu objednávání máte problémy, jste na nás kdykoli vítáni Kontaktní formulář Kontakt.

Doba odeslání
Dostupnost požadovaného zboží se zobrazuje přímo u příslušné položky. Díky tomu můžete okamžitě zjistit, zda je položka skladem nebo zda se právě připravuje její dodání. V případě zpoždění doručení vás budeme okamžitě informovat.

O doručení zboží spediční firmou jste vždy informováni telefonicky. Společnost DHL vás bude kontaktovat po převzetí zboží a dohodne s vámi termín doručení.



Dodací lhůty závisí na dostupnosti: "Připraveno k odeslání do 24 hodin"
Služba Parcel: 7 až 9 pracovních dnů od přijetí platby.
Objemné zboží: 7 až 9 pracovních dnů po obdržení platby.
Přeprava zboží: 9 až 12 pracovních dnů po obdržení platby.

Dodací lhůty pro dostupnost: "Zboží skladem, objednejte si nyní"
V nabídce je uvedeno datum dodání.

Svou zásilku můžete kdykoli sledovat online. Za tímto účelem jsou uvedeny všichni naši partneři v přepravě a jejich přepravní úspěchy.

Vezměte prosím na vědomí, že předávání nákladu lze dodržovat až po 1-2 pracovních dnech od úspěšné dopravy.

Zásilky balíčků:
Balíček DHL (malé zboží až na toaletní a koupelnový radiátor):
Číslo podání: 0034 ********
https://www.dhl.com/de-de/home.html

DPD:
Číslo balíčku: %0072290094 ****** 102328276 -> Od 09 do posledních 6 číslic (celkem 14 číslic) nebo přímých 094 ***** 102
https://www.dpd.com/de/de/empfangen/sendungsverfolgung-und-live-tracking/

Nákladní zásilky:
DHL-Freight (velké a těžké sanitární články):
Číslo balíčku DHL: 0034 *******
https://activetracing.dhl.com/DatPublic/datSelection.do


Přeprava sprch a minerálních odlitků:
DSV:

Číslo naděje: 6300 *********
https://www.dsv.com/de-de/

DHL-2-Man:
Číslo Suition: A06L ********
Bohužel toto sledování nelze v současné době prezentovat veřejně. Pro žádosti o návrat nebo stav můžete o tom kdykoli Kontaktní formulář Nahlásit nám.

Při přepravě zboží, jako je koupelnový nábytek, vany a sprchové kouty, vás přepravní společnost kontaktuje telefonicky, textovou zprávou nebo e-mailem přibližně do 3 až 4 pracovních dnů. toto oznámení se nazývá „notifikace“ a je chápáno jako oznámení o plánované dodávce, máte možnost projednat a dohodnout termín dodání společně s přepravní společností. Velké zásilky jsou přepravními partnery doručovány tzv. na obrubník. To znamená, že přepravní společnost nebo přepravní partner může příslušnou zásilku uložit u obrubníku, před domem, před bytem na ulici. V případě zjevného poškození obalu vás žádáme, abyste zboží převzali s výhradami a neprodleně zkontrolovali, zda není doručená zásilka (část zásilky) poškozena.

Balík:
Malé zboží až na max. 30 kg s našimi přepravními partnery DPD a DHL vám budou zaslány balíčkem. Náklady na přepravu činí CHF 29 a dodávka probíhá k předním dveřím.

Vezměte prosím na vědomí, že doprava na všechny pozemkové stanice není obecně možné.

Dešťové zboží:
Větší a objemnější malé zboží (jako jsou koupelnové radiátory) na maximum. 30 kg a maximální velikost pásu 360 cm se odesílají blokováním. V tomto případě dochází k přepravě přes DHL na přední dveře a stojí CHF 49

Spedice:
Všechny naše větší a těžší články posíláme předáváním agenta, který musí být zaslán na nejméně jeden poloviční nebo euro palety. Tuto přepravu provádí společnost DHL-Freight, DHL's Freight Forwarding Service, a stojí CHF 165. Dodávka se koná na obrubníku a je oznámena/oznámena přepravcem.

Sprchová doprava:
Jedná se také o formu přepravy a v zásadě se většina našich separací a kabin posílá samostatně z bezpečnostních důvodů. To se provádí s našimi lodními partnery DSV nebo DHL-2-Man. I zde se doručování koná na obrubníku.

Většina našich sprchových kostek/separací je v zásadě posílána samostatně z bezpečnostních důvodů, s výjimkou několika modelů. To je zvláště důležité, pokud vaše objednávka obsahuje několik položek a sprchovou kabinu/oddělení.

Pokud jste si objednali několik položek a v tomto bodě nejste k dispozici pro několik položek, máte možnost si přeji předměty již k dispozici. Vaše objednávka je odpovídajícím způsobem sdílena a zboží je odesíláno samostatně podle dostupnosti. Další doprava vytváří další náklady na přepravu a ty se počítají podle dalšího částečného doručení následujícím způsobem:

  • Další náklady na přepravu balíčků 29
  • CHF CHF 49 pro další uzamykací zboží
  • Pro další přepravní společnost CHF 165 CHF

Můžete kdykoli částečné doručení prostřednictvím našeho Kontaktní formulář Dotazy.

Některé objednávky jsou doručeny v několika částech. Pokud dokážete vyloučit, že na trase přepravy neexistuje žádné další částečné dodání, zeptejte se nás na to Kontaktní formulář oznámit.

To otevírá žádost, aby naše Bernstein-Maustales Team editoval co nejdříve. Stav a dostupnost jsou zkontrolovány a chybějící položky jsou okamžitě odeslány.

Pokud vám chybí různé jednotlivé části nebo příslušenství, můžeme váš požadavek rychleji upravit, pokud označíte chybějící části v pokynech, vyfotografujte jej a pohodlně ji připojte k vaší žádosti.

Náš sklad posílá každý den až 3000 položek. Bohužel, pokud jste obdrželi nesprávný článek, žádáme vás, abyste nám poslali fotografie článku a nápisy pole, abychom mohli obrácení co nejdříve zahájit a získat správný článek na cestě.

Použijte naše Kontaktní formulář a vyberte důvod „jiné“. Poté zkontrolujeme a upravíme vaši požadavek co nejdříve.

To by se samozřejmě nemělo nikdy stát a je nám velmi líto, pokud doručení nedorazilo v perfektním stavu.

Je důležité, abyste zboží zkontrolovali přímo, když je přepravní služba předána, protože obvykle musíte potvrdit řádné přijetí objednávky podepsáním našeho přepravního partnera. Než přijmete zjevně těžce poškozený článek, dejte našemu přepravnímu partnerovi vědět nebo ho odmítnete přijmout.

Pokud je poškození zaznamenáno teprve poté, kontaktujte nás okamžitě do 30 dnů.

Použijte naše Kontaktní formulář A pošlete nám obrázky, které dokumentují vadu.

Pak vás kontaktujeme s ohledem na řešení.

Některé náhrady a příslušenství lze získat z našeho internetového obchodu a lze je ovládat v příslušných kategoriích.

Ty jsou uvedeny v části „Příslušenství“ v každé kategorii.

Ne všechny náhradní díly jsou v současné době zobrazeny na webu. Pokud nemůžete najít část, kterou potřebujete, použijte ji Kontaktní formulářprovést dotaz našeho týmu.

Pomáhají nám s nejpřesnějším popisem funkcí a charakteristik. V ideálním případě nám pošlete snímek pokynů a na tomto obrázku označte požadovanou část.

Poté zkontrolujeme dostupnost a možný termín pro vás a obvykle vás kontaktuje v následujících dvou pracovních dnech.

Pokyny najdete v nabídkách pod „podrobnosti“ nebo v oblasti „Montage & Operation“. Najdete také video pro některé články. Vezměte prosím na vědomí, že nemáme vždy pokyny pro všechny články.

Máte -li jakékoli dotazy týkající se montáže nebo provozu, neváhejte Kontaktní formulář Kontakt. 

Chcete -li získat podrobnosti o produktech o požadovaných položkách, jednoduše se podívejte na informace o produktu, rozměry a specifikace, pokud procházíte požadované produkty.

Doufáme, že tyto informace a datové listy nebo také Pokyny pro montáž Pomoc. Pokud požadované informace nejsou k dispozici, pouze nás kontaktujte Kontaktní formulář Nebo s radostí telefonicky na +496145598830.

Děláme vše, co je v našich silách, abychom vám nabídli velký výběr článků pro vaši vysněnou koupel. Žádáme vás, abyste pochopili, že kvůli složitosti není bohužel možné nabídnout zvláštní a rozměry.

Kromě našeho online obchodu nás můžete také navštívit na našich výstavách v koupelně. Zde najdete přehled o celém Německu Umístění. Udělejte si nyní své uspořádání Datum konzultace nebo prohlížení V požadovaném Bernstein Showroom a získejte radu od našich prodejců!

Na našich výstavách můžete objevit velký výběr sanitárních předmětů pro vaše koupelnové vybavení!

Speciální? Můžete se přesvědčit o nepřekonatelném poměru ceny a výkonu našich sanitárních položek na místě, takže jsme si jisti, že kvalita Bernstein Produkty mohou přispět k vašemu rozhodnutí o nákupu. Vezměte prosím na vědomí, že užívání zboží s sebou v našich showroomech není možné.

Od pondělí do pátku od 9:00 do 18:00. telefonicky na +496145598830.

Naši specializovaní poradci vám také poradí v našich showroomech. Zde najdete přehled o celém Německu Umístění.

Alternativně můžete také použít svou konzultační otázku k prodeji prostřednictvím Kontaktní formulář otočit se.

Julia Roberts, manažerka centra nápovědy

Nemůžete najít odpověď na svou otázku?

Obraťte se na náš
servisní oddělení

Julia Roberts, manažerka centra nápovědy