Podmínky a pravidla
Všeobecné obchodní podmínky a informace pro zákazníky
Obsah
- Rozsah použití
- Uzavření Kupní smlouvy
- Právo na odstoupení od smlouvy
- Platební podmínky
- Dodací podmínky
- Výhrada vlastnictví
- Odpovědnost za vady (záruka)
- Uplatnění slevových poukazů
- Rozhodné právo
- Místní příslušnost
- Kodex chování
- Alternativní řešení sporů
1) Rozsah použití
1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky společnosti Nexttrend GmbH se vztahují na všechny smlouvy uzavřené mezi spotřebitelem (dále jen "zákazník") a provozovatelem internetového obchodu (dále jen "prodávající"), týkající se veškerého zboží a prezentovaných služeb v obchodě prodávajícího. Použití jiných obchodních podmínek se tímto prohlašuje za neplatné, pokud se strany nedohodnou jinak.
1.2 Spotřebitelem se ve smyslu těchto všeobecných obchodních podmínek rozumí každá fyzická osoba, která činí právní úkony, jež z větší části nelze klasifikovat jako obchodní nebo svobodné povolání. Podnikatelem ve smyslu těchto obchodních podmínek je každá fyzická nebo právnická osoba nebo společnost, která je způsobilá k právním úkonům, které při provádění právních úkonů přímo souvisejí s živností nebo svobodným povoláním.
2) Uzavření Kupní smlouvy
2.1 Popisy produktů uvedené v internetovém obchodě prodávajícího nepředstavují závaznou nabídku ze strany prodávajícího, ale slouží k vytvoření závazné objednávky ze strany zákazníka.
2.2 Zákazník může učinit objednávku prostřednictvím online objednávkového formuláře, který je k dispozici na webových stránkách internetového obchodu prodávajícího. Po vložení vybraného zboží do virtuálního nákupního košíku a po dokončení elektronického objednávkového procesu dojde k uzavření kupní smlouvy ve vztahu ke zboží v nákupním košíku.
2.3 Kromě aktivace tlačítka, které dokončí proces objednávky, zákazník kliknutím na další zaškrtávací políčko potvrdí, že jeho objednávka podléhá platbě.
2.4 Prodávající poskytne zákazníkovi potvrzení o uzavření kupní smlouvy na zboží spolu s číslem objednávky v přiměřené lhůtě po uzavření smlouvy.
2.5 Prodávající příjme zákazníkovu objednávku ve lhůtě pěti dnů:
- Přes písemné nebo textové potvrzení objednávky (faxem nebo e-mailem)
- Doručením objednaného zboží Zákazníkovi
- Výzvou Zákazníkovi k zaplacení po odeslání objednávky.
Pokud nastanou alespoň dvě z výše uvedených událostí, bude smlouva uzavřena. Nepřijetí objednávky zákazníka prodávajícím ve výše uvedené lhůtě se rovná odmítnutí nabídky.
2.6 Pokud je zvolen způsob platby PayPal, je platba zpracována prostřednictvím poskytovatele platebních služeb PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Luxembourg (dále jen "PayPal"), a to v souladu s podmínkami používání služby PayPal, které jsou k dispozici na adrese https://www.paypal.com.
2.7 Lhůta pro přijetí objednávky začíná běžet dnem následujícím po odeslání objednávky zákazníkem a končí pátým dnem po odeslání objednávky.
2.8 Při podání objednávky prostřednictvím online objednávkového formuláře bude obsah smlouvy po uzavření uložen prodávajícím a zaslán zákazníkovi po odeslání jeho objednávky v textové podobě (např. e-mailem, faxem nebo dopisem). Prodávající nebude text smlouvy zpřístupňovat žádným jiným způsobem. Pokud si Zákazník před odesláním objednávky vytvořil uživatelský účet v internetovém obchodě Prodávajícího, budou údaje o objednávce archivovány na webových stránkách Prodávajícího a Zákazník k nim bude mít volný přístup prostřednictvím hesla chráněného uživatelského účtu, do kterého se lze přihlásit pomocí příslušných přístupových údajů.
2.9 Před odesláním závazné objednávky prostřednictvím internetového objednávkového formuláře prodávajícího může zákazník rozpoznat případné chyby při zadávání pečlivým přečtením informací zobrazených na obrazovce. Účinným technickým prostředkem pro lepší rozpoznání vstupních chyb může být funkce zvětšení prohlížeče, která zvětší zobrazení na obrazovce. Zákazník může během elektronického procesu objednávání opravovat své vstupy pomocí obvyklých funkcí klávesnice a myši, dokud neklikne na tlačítko, které proces objednávání ukončí.
2.10 Smlouva může být uzavřená pouze v českém jazyce.
2.11 Zpracování objednávek a kontakt probíhají zpravidla prostřednictvím e-mailu. Zákazník musí zajistit, aby e-mailová adresa, kterou uvedl pro zpracování objednávky, byla správná, aby na ni mohly být přijímány e-maily zaslané prodávajícím. Zejména při použití SPAM filtrů musí zákazník zajistit, aby všechny e-maily zaslané prodávajícím nebo třetími stranami pověřenými prodávajícím zpracováním objednávky mohly být doručeny.
3) Právo na odstoupení od Kupní smlouvy
3.1 Spotřebitel má právo odstoupit od Kupní smlouvy.
3.2 Další informace o právu na odstoupení od Kupní smlouvy naleznete v zásadách pro odstoupení Kupní od smlouvy.
4) Platební podmínky
4.1 Pokud není v popisu výrobku prodávajícího uvedeno jinak, uvedené ceny jsou konečné, tj. včetně DPH. Případné další náklady na dodání a dopravu budou uvedeny samostatně v popisu příslušného produktu.
4.2 Zákazník má k dispozici několik způsobů platby. Ty jsou uvedeny v internetovém obchodě prodávajícího.
4.3 Při dodávkách do zemí mimo Evropskou unii mohou v jednotlivých případech vzniknout dodatečné náklady, za které prodávající neodpovídá a které hradí zákazník. Jedná se například o náklady na převod peněz úvěrovými institucemi (např. poplatky za převod, poplatky za směnný kurz) nebo dovozní cla či daně (např. clo). Tyto náklady mohou vzniknout také v souvislosti s převodem peněžních prostředků, pokud dodávka není realizována do země mimo Evropskou unii, ale zákazník provádí platbu ze země mimo Evropskou unii.
4.4 O možnostech platby bude zákazník informován v internetovém obchodě prodávajícího.
4.5 Pokud byla dohodnuta platba předem bankovním převodem, je platba splatná ihned po uzavření smlouvy, pokud se strany nedohodly na pozdějším datu splatnosti.
4.6 Pokud je vybrán způsob platby "PayPal", platba se zpracovává prostřednictvím poskytovatele finančních služeb "PayPal" (Europe) S.a.r.l.. et Cie S.C.A. 22-24 Boulevard Royal L-2449 Luxembourg. Při provádění platby se řídíte podmínkami používání služby PayPal zveřejněnými na adrese. Tyto podmínky mimo jiné vyžadují, aby si zákazník založil účet PayPal nebo aby jej již měl.
4.7 Pokud je zvolen způsob platby nabízený prostřednictvím platební služby "mollie", bude platba zpracována prostřednictvím poskytovatele platebních služeb Mollie B.V., Keizersgracht 313, 1016 EE Amsterdam, Nizozemsko (dále jen "mollie"). O jednotlivých způsobech platby nabízených prostřednictvím služby mollie je zákazník informován v internetovém obchodě prodávajícího. Pro zpracování plateb může mollie využívat další platební služby, pro které mohou platit zvláštní platební podmínky, o kterých může být zákazník informován zvlášť. Další informace o "mollie" jsou k dispozici na internetu na adrese.
4.8 Pokud je zvolen způsob platby nákup na účet, je kupní cena splatná po dodání zboží a vystavení faktury. V tomto případě musí být kupní cena uhrazena do 14 (čtrnácti) dnů od obdržení faktury bez odpočtu, pokud není dohodnuto jinak. Prodávající si vyhrazuje právo nabídnout způsob platby nákup na účet pouze do určitého objemu objednávky a v případě překročení stanoveného objemu objednávky tento způsob platby odmítnout. V takovém případě prodávající informuje zákazníka o příslušném omezení platby v jeho platebních údajích v internetovém obchodě. Prodávající si rovněž vyhrazuje právo provést při výběru způsobu platby nákup na účet kontrolu úvěruschopnosti a v případě negativního výsledku kontroly úvěruschopnosti tento způsob platby odmítnout.
4.9 Pokud je vybrán způsob platby nabízený prostřednictvím platební služby "Klarna", je platba zpracována prostřednictvím Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Švédsko (dále jen "Klarna"). Další informace a podmínky společnosti Klarna naleznete v platebních informacích prodávajícího, které jsou k dispozici na následující internetové adrese.
5) Dodací podmínky
5.1 Objednaný produkt se dodává na adresu uvedenou Zákazníkem v objednávce.
5.2 Dokud Zákazník nezaplatí za objednané zboží v plné výši, zůstává zboží ve vlastnictví Prodávajícího.
5.3 Není-li v informacích o přepravě v internetovém obchodě prodávajícího uvedeno nebo dohodnuto jinak, doručení v případě zboží dodávaného přepravní službou se provádí "na okraj chodníku", tj. na okraj veřejného chodníku, který je nejblíže adrese dodání.
5.4 Pokud se dodání zboží nezdaří z důvodů, za které odpovídá zákazník, nese zákazník přiměřené náklady, které v důsledku toho prodávajícímu vzniknou. To neplatí, pokud jde o náklady na zpětnou přepravu, pokud zákazník účinně využije svého práva na odstoupení od smlouvy. Pokud zákazník účinně uplatní své právo na odstoupení od smlouvy, použije se na náklady na vrácení zásilky ustanovení obsažené v zásadách pro odstoupení od smlouvy prodávajícího.
5.5 Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy v případě nesprávné nebo nedostatečné vlastní realizace. To platí pouze v případě, že prodávající nenese odpovědnost za nedostatečnou dodávku a že s dodavatelem uzavřel konkrétní zajišťovací transakci s náležitou péčí. Prodávající je povinen vynaložit veškeré možné úsilí k obstarání zboží. V případě nedostupnosti nebo pouze částečné dostupnosti zboží bude kupující neprodleně vyrozuměn a protiplnění mu bude neprodleně vráceno.
5.6 Pokud prodávající nabízí zboží k odběru, může si zákazník objednané zboží vyzvednout v pracovní době stanovené prodávajícím na adrese určené prodávajícím. V tomto případě nebudou účtovány žádné náklady na dopravu.
6) Výhrada vlastnictví
Pokud prodávající provede platbu předem, ponechává si vlastnické právo k dodanému zboží až do úplného zaplacení dlužné kupní ceny.
7) Odpovědnost za vady (záruka)
7.1 Pokud není v následujících ustanoveních uvedeno jinak, platí ustanovení o zákonné odpovědnosti za vady. To se nevztahuje na smlouvy o dodání zboží:
7.2 Pokud zákazník vystupuje jako podnikatel,
- má prodávající možnost volby typu následného plnění;;
- v případě nového zboží je promlčecí lhůta pro vady jeden rok od dodání zboží;
- v případě použitého zboží jsou práva a nároky z vad vyloučeny;
- promlčecí doba neběží znovu, pokud je v rámci odpovědnosti za vady provedena náhradní dodávka.
7.3 Výše uvedené omezení odpovědnosti a zkrácení promlčecí doby se nevztahuje na
- na nároky na náhradu škody a náhradu nákladů ze strany zákazníka,
- v případě, že prodávající podvodně zatajil vadu,
- u zboží, které bylo použito pro stavbu v souladu s jejím obvyklým užíváním a způsobilo její vadnost,
- na existující závazek prodávajícího poskytovat aktualizace digitálních produktů v případě smluv o dodávce zboží s digitálními prvky.
7.4 Pro podnikatele dále platí, že zákonné promlčecí lhůty pro případné existující zákonné právo na regres zůstávají nedotčeny.
7.5 Pokud zákazník vystupuje jako obchodník ve smyslu § 1 obchodního zákoníku (HGB), vztahuje se na něj obchodní povinnost kontroly a oznámení vad podle § 377 HGB. Pokud zákazník nesplní oznamovací povinnost upravenou tímto zákonem, považuje se zboží za schválené.
7.6 Pokud zákazník vystupuje jako spotřebitel, je vyzván, aby dodané zboží se zjevným poškozením při přepravě reklamoval u dodavatele a informoval o tom prodávajícího. Pokud tak zákazník neučiní, nemá to žádný vliv na jeho zákonné nebo smluvní nároky z vad.
8) Uplatnění slevových poukazů
8.1 Kupóny s konkrétním datem platnosti, které prodávající bezplatně distribuuje v rámci reklamních kampaní a které zákazník získá, aniž by je zakoupil (dále jen "propagační kupóny"), lze uplatnit pouze v internetovém obchodě prodávajícího, a to pouze v uvedeném termínu.
8.2 Jednotlivé výrobky mohou být z propagační akce vyloučeny, pokud z obsahu propagačního poukazu vyplývá příslušné omezení.
8.3 Slevové poukazy lze uplatnit pouze před dokončením procesu objednávky. Následný zápočet není možný.
8.4 V rámci jedné objednávky lze uplatnit pouze jeden slevový poukaz.
8.5 Hodnota zboží musí být minimálně stejná jako částka slevový poukazu. Případný zbytek kreditu nebude prodejcem vrácen.
8.6 Pokud hodnota slevového poukazu nepostačuje k úhradě objednávky, lze k úhradě rozdílu zvolit některý z dalších způsobů platby nabízených prodávajícím.
8.7 Zůstatek slevového poukazu se nevyplácí v hotovosti ani se neúročí.
8.8 Slevový poukaz se nevrací, pokud zákazník vrátí zboží, které bylo slevovým poukazem zcela nebo zčásti zaplaceno.
8.9 Slevový poukaz je přenosný. Prodávající může provést platbu s rozvazovacími účinky na příslušného držitele, který propagační poukaz uplatní v internetovém obchodě prodávajícího. To neplatí, pokud prodávající ví nebo z hrubé nedbalosti neví o neoprávněnosti, nezpůsobilosti k právním úkonům nebo nedostatku plné moci k zastupování příslušného držitele.
9) Rozhodné právo
Na veškeré právní vztahy mezi stranami se vztahuje právo Spolkové republiky Německo s vyloučením práva o mezinárodním nákupu movitých věcí. V případě spotřebitelů se tato volba práva použije pouze v případě, že není odňata ochrana poskytovaná kogentními ustanoveními práva země, v níž má spotřebitel obvyklé bydliště.
10) Místní příslušnost
10.1 Pokud je zákazník kupujícím ve smyslu článku 1.2, pak se pro všechny právní vztahy mezi stranami použije právo země, ve které má prodávající své sídlo, s výjimkou Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží, a pro spory vyplývající z této smlouvy je příslušný výlučně soud příslušný podle sídla prodávajícího.
10.2 Pokud zákazník vystupuje jako podnikatel ve smyslu bodu 1.2, pak se pro veškeré právní vztahy mezi stranami použije právo země, v níž má prodávající sídlo, s výjimkou Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží, a pro spory vyplývající z této smlouvy je výlučně příslušný soud v místě podnikání prodávajícího.
11) Kodex chování
- Prodávající se podrobil kritériím kvality "EHI Tested Online Shop" EHI Retail Institute GmbH, která jsou k nahlédnutí na internetu na adrese shopinfo.
- Prodejce se podrobil kritériím kvality "Trusted Shops", která jsou k nahlédnutí na internetu na adrese trustedshops.
12) Alternativní řešení sporů
12.1 Komise EU poskytuje platformu pro online řešení sporů na internetu na tomto odkazu: europa.eu.
Tato platforma slouží jako kontaktní místo pro mimosoudní řešení sporů vyplývajících ze smluv o nákupu nebo poskytování služeb online, kterých se účastní spotřebitel.
12.2 Prodávající není povinen ani ochoten účastnit se řízení o řešení sporů před spotřebitelskou rozhodčí komisí.
SPRCHOVÝ KOUT EX416 / DX416
SPRCHOVÝ KOUT EX101
10LETÁ ZÁRUKA - ZÁRUČNÍ PODMÍNKY
Všechny dokumenty si prosím uschovejte na bezpečném místě , neboť jsou součástí kupní smlouvy.
Jako kupující sprchových koutů modelů EX416 / DX416 / EX101 pro osobní použití získáváte 10letou záruku na kvalitu materiálu a povrchu, funkční bezpečnost a odborné zpracování tohoto výrobku a jeho součástí.
Název a adresa ručitele:
Ručitelem je společnost Nextrend GmbH, Weiherstraße 1, 65439 Flörsheim a.M., Německo.
Odkaz na zákonná práva spotřebitele:
Zákonná práva spotřebitele v případě vad nejsou touto zárukou omezena. Lze je uplatnit bezplatně.
Záruční podmínky:
1.
Záruka se vztahuje pouze na nové zboží. Výstavní výrobky jsou ze záruky vyloučeny, protože v důsledku používání a předváděcích efektů již neodpovídají stavu nového zboží.
2.
Záruka se vztahuje na kvalitu materiálu a povrchu, funkční bezpečnost a odborné zpracování výrobku a jeho součástí. Záruka se vztahuje na sklo, závěsy, nástěnné profily a držáky.
Nevztahuje se na údržbu nového stavu.
3.
Záruka platí výhradně ve prospěch kupujícího, který zboží zakoupil pro vlastní potřebu. Je nepřenosná a vztahuje se na územní působnost práva platného v době uzavření kupní smlouvy. Nárok mimo tuto oblast platnosti je vyloučen.
4.
Tato záruka bude plněna podle uvážení ručitele opravou nebo následnou dodávkou dotčených součástí výrobku. Záruka se nevztahuje na celý rozsah dodávky a nezahrnuje montáž.
5.
Záruka je platná pouze v případě, že výrobek byl řádně přepraven a instalován specializovanou firmou. Vysoké využití a funkční přínosy jsou zaručeny pouze v případě, že sprchový kout a jeho stěnové profily jsou přesně instalovány kvalifikovaným personálem a přizpůsobeny stavebním podmínkám.
Ze záruky jsou vyloučena jakákoli poškození, která jsou způsobena chybami v obsluze nebo změnami podmínek odborné instalace nebo spotřebního materiálu.
Pokud existují doporučení výrobce pro péči o výrobek, jsou ze záruky vyloučena poškození způsobená použitím výrobků třetích stran, které výrobce nedoporučuje (např. impregnace nebo ošetřovací prostředky, které výrobce nedoporučuje, textilie a materiály, které nejsou stálobarevné).
6.
Záruka končí po uplynutí deseti let od data dodání výrobku kupujícímu. Její běh se nepozastavuje ani nepřerušuje jinými plněními - např. využitím zákonných záručních práv.
Pokud ručitel nemá v mezidobí k dispozici náhradní díl z důvodu změny modelu výrobku, může podle vlastního uvážení poskytnout záruční službu jiným způsobem, například dodáním funkčně podobného dílu nástupnického modelu. Není-li to pro ručitele možné nebo přiměřené, nárok kupujícího na záruku zaniká bez náhrady.
Oznámení záručního nároku:
Nároky ze záruky musí být uplatněny u ručitele písemně nebo v textové podobě s předložením faktury, která se považuje za záruční list. Kupující musí popsat okolnosti a předložit smysluplnou dokumentaci a v případě potřeby i fotografie.
Po obdržení prohlášení ručitel do dvou týdnů oznámí kupujícímu, zda nárok na záruku uznává. Ručiteli nebo jím pověřené třetí osobě musí být umožněna prohlídka výrobku na místě po předchozí domluvě za účelem ověření oprávněnosti nároku.
Záruka se nevztahuje na:
- Běžné a přirozené opotřebení výrobku
- Opotřebení dílů, jako jsou sprchové kouty, lišty
- Poškození způsobené kupujícímu běžným a přirozeným opotřebením
- Neodborné úpravy provedené neoprávněnými osobami
- Neobvyklé, např. komerční použití mimo soukromý obytný prostor
- Nesprávné zacházení s teplem, vlhkostí, kapalinami a ošetřovacími prostředky
- Úmyslné zničení, nesprávné použití nebo náhodné poškození
- Všechny změny způsobené prostředky obsahujícími kyseliny, rozpouštědla nebo alkohol
- Typické vlastnosti výrobku, které nepředstavují vadu materiálu
- Dodatečné služby, které vznikají v souvislosti s odstraněním vady materiálu, plánováním a instalací/montáží.